18 nejčtenějších článků o tisku a reklamě za poslední rok

Která témata o reklamě a tisku čtenáře blogu v posledním roce nejvíce zajímala? O jaké využití tiskovin i jiných způsobů propagace produktů a služeb je zájem? Podívejte se na 18 nejčtenějších článků minulého roku.

Články jsme seřadili podle čtenosti vzestupně – to nejlepší na konec.

18. 5 tipů, jak z plakátu a letáku dostat zákazníky na Facebook

Facebook. Nejpoužívanější sociální síť dnešní doby. V Česku už Facebook eviduje více než 5 milionů účtů. A po celém světě přes dvě miliardy. Máte na modré sociální síti firemní stránku? Přečtěte si 5 tipů, jak Facebook dostat na tiskoviny – leták, prospekt, plakát či vizitku, aby vám vše dobře fungovalo a jak zákazníky na svoji facebookovou stránku dostat.

17. Jak připevnit ke stěně i výloze propagační plakát? Oboustrankou, lištami nebo magnety

Jak připevnit propagační plakát na sklo výlohy, plakátovací plochu nebo stěnu v obchodě, restauraci? Vyberte si z několika způsobů a přilákejte nové zákazníky. Odhalte v článku, jak ke stěně i na sklo připevnit plakáty.

16. V čem připravit skládané letáky a tiskoviny, k čemu je perforace, bigování, falcování?

K čemu je potisková úprava letáků neboli postpress? Co znamená skládání, falcování, bigování, perforování tiskovin, jak skládané letáky a prospekty pro tisk připravit? Zjistěte, jak na to.

15. Jak na grafiku roll-up banneru? Roll up poslouží v obchodě i na veletrhu

Roll-up banner je dobrým pomocníkem k propagaci v obchodě, na veletrhu, výstavě, konferenci, festivalu. Které existují typy, jak navrhnout pro roll-up grafiku? Podívejte se v článku o roll-up bannerech.

14. Jak funguje tisk plakátů A2, A1, A0 na jediné LED tiskárně v Česku? Expres a levně

Tisk plakátů A2, A1, A0 na ofsetu je drahý, vyplatí se spíš pro větší náklad. Řešením je velkoformátová LED tiskárna. Jedna taková je u nás v provozu, jediná v republice. Zjistěte, jak velkoformátová „ledková“ tiskárna na tisk plakátů funguje.

13. 8 tipů, jak připravit novoroční přání. Mějte letos lepší novoročenky

Jak mít letos hezčí novoročenky než loni? Dejte si záležet a promyslete je včas. Může se hodit pár tipů, na co při přípravě novoročního přání myslet a čemu se raději vyhnout.

12. Jak probíhá moderní tisk letáků + tipy na tvorbu letáku od šéfgrafika

Zajímá vás, jak probíhá moderní tisk letáků v zákulisí digitální tiskárny? Podívejte se, jak vznikají reklamní letáky, prospekty, katalogy, brožury i vizitky v 1. díle seriálu, ve kterém představujeme moderní tiskový park. Čtěte dál.

11. Krotitel slov: Jak připravit letáky, které prodávají

I v době internetové se poštovní schránky stále plní letáky. Některé zadavatelům fungují, jiné ne. Jedním ze zásadních prvků letáku je poutavá forma a text. Jak na něj a v čem zadavatelé často chybují, radí copywriter a obsahový stratég. Přečtěte si, jak připravit letáky, které fungují.

10. 11 netradičních způsobů distribuce letáků. Propagujte se originálně

Propagační letáky jsou běžným marketingovým nástrojem malých i velkých firem. Dejte svým potenciálním zákazníkům vědět o novém výrobku, službě nebo eventu. Jaké jsou metody distribuce letáků, kromě roznášení do poštovních schránek? Zjistěte, kde jinde a jak můžete své letáky šířit.

9. 5 nápadů, jak vytvořit originální plakát

Plakáty. Chodíte kolem nich zřejmě denně. Možná je ale už ani moc nevnímáte. Marketéři jimi však stále oblepují výlepové plochy, staré zdi, ploty. Pozornost lidí v současnosti strhávají také jiné formy outdoorové reklamy – polepené autobusy, billboardy, reklamní plachty na mostech, pomalované lokomotivy i dodávky podnikatelů. Jak připravit efektivní plakát? Čtěte návod.

8. Kde sehnat obrázky na leták? Využijte fotobanky, zdarma i placené

Fotografie nebo obrázek je většinou první věc, na kterou se příjemce propagačního letáku podívá. Připravujete leták? Pak zřejmě řešíte otázku, kde získat fotografie či obrázky. Nemáte-li vlastní, využijte fotobanky. Podívejte, jaká je nabídka fotobank, jak se rozdělují, co na nich seženete.

7. Tisk plakátů: Jakou gramáž, formát, papír nejlépe vybrat?

Plakáty jsou jedním z mála způsobů, jak mimo město pozvat hosty na akci, do restaurace, zákazníky do obchodu. Který typ plakátů si vybrat, na co myslet při návrhu a tisku plakátů? Zjistěte více.

6. Distribuce letáků. Rozneste letáky do poštovních schránek

Reklamní letáky jsou významným marketingovým nástrojem. Jakou bude mít leták úspěšnost, závisí na jeho obsahu, vzhledu i kvalitě tisku. Ať už je nabídka na vašem letáku sebevíce lákavá, bude efekt kampaně nulový, pokud neskončí tam, kde má. U potenciálního zákazníka. Jednou z nejznámější a nejúčinnější metodou distribuce letáků je klasický roznos do poštovních schránek. Co distribuční firmy nabízejí? Zjistěte orientační ceny distribuce letáků.

5. 8 nejčastějších chyb, které obsahují grafické návrhy letáků

Navrhujete letáky nebo jste zadali tvorbu letáku grafikovi? Ušetřete čas a peníze za zbytečné korektury v tiskárně. Zjistěte, kde tvůrci při výrobě grafických návrhů nejvíce chybují. Podívejte se, jak připravit letákové podklady pro tiskárnu.

4. Jak vybrat fonty na úspěšný leták, i když grafice nerozumíte?

Proč je tak důležité myslet při přípravě letáku na správný výběr typu písma? Pokud příjemce nedokáže snadno leták, prospekt nebo brožuru přečíst, pak si nic nekoupí, nikam nepřijde, neudělá žádnou akci. Leták zřejmě vyhodí. A váš čas i peníze tak zbytečně proplýtváte. Kdo vlastně správnost výběru písem na tiskoviny určuje, podle jakých pravidel? Zjistěte základní pravidla pro práci s fonty a typem písma v letáku.

3. Návod: Navrhněte si letáky a plakáty zdarma v aplikaci Canva

Canva je oblíbená aplikace na tvorbu jednodušší grafiky, v základní verzi zdarma. Snadno a rychle připravíte podklady na tisk plakátů, letáků, vizitek, tiskovin. Přečtěte si návod, jak Canvu používat.

2. Formát papíru, gramáž, barevnost. Jaké si vybrat pro letáky?

Propagace pomocí letáků i v době elektronické stále funguje. Přesvědčte se o tom v článku o aktuálním stavu letákového trhu. Dejte zákazníkům vědět o své nové službě, výprodejové akci na zboží nebo jarní slevě. Co byste měli promyslet a znát před vytvořením letáku? Jakou zvolit formát, gramáž, papír, technologii nebo barvy? Zjistěte, které existují možnosti tisku letáků pro lepší zacílení.

1. 10 zásad, jak vytvořit propagační a reklamní leták. Propagujte se efektivně

Většina podnikatelů a malých firem své podnikání dnes propaguje hlavně na internetu. Informace o svých službách šíří na sociálních sítích, pomocí PPC kampaní nebo další moderní kanály. Ale i v současnosti dobře fungují také tradiční způsoby. Oslovte potenciální zákazníky letákem. Jak jej vytvořit, aby byl efektivní?

Pokud nechcete, aby jej příjemce hned hodil do koše, je důležité mít leták graficky a obsahově zajímavý, propagovat něco přínosného. Zjistěte, jak připravit efektivní leták.

 

Čtěte tiskovo-reklamní blog a získejte další rady a návody.

IČ: 25296442, DIČ: CZ25296442
Bankovní účet: 196681062 / 0600
© 2018 Agentura Promotion, v.o.s.
Antonína Dvořáka 569
511 01 Turnov
Pondělí - Pátek
8:00 - 16:30