Přemýšlíte, čím letos obdarovat obchodní partnery, zákazníky a klienty? Levné plastové propisky rozdávají všichni, s nimi moc parády neuděláte. Zvolte něco více luxusního – kovové propisky a reklamní předměty s laserovým gravírováním.
Pro „vypalování“ firemních log a nápisů používáme moderní gravírovací stroj – DPSS laserovou gravírovačku s 2tónovým gravírováním, díky kterému vám vytvoříme například stíny, a to až do rozměru grafiky 100 × 100 mm. Gravírovacím laserem ozdobíme i větší předměty, diáře, peněženky, podložky, plakety.
Ušetřete za předtiskovou přípravu a výrobu štočku. Nic takového u gravírování laserem není třeba. Na přání gravírujeme i expres. Laserem gravírované kovové propisky, dárkové a reklamní předměty mají luxusní vzhled.
Gravírujeme na kovové propisky, na kovy oxidované, surové, anodizované, potahované, kartáčované, gravírování do kovu – na zlato, stříbro, bronz, nikl, titan, chrom, na plasty – PVC, polypropylen, silikon, vrstvený plast, na lakované dřevo, lakovaný papír i jiné kovové reklamní a dárkové předměty.
K čemu laserové gravírované využijete?
Radost
pro potěšení klientů a zákazníků – darujte jim kovové propisky nebo psací pera s logem firmy, nápisem
Značení
když potřebujete vyrobit kovové žetony, identifikační „psí známky“, gravírované štítky
Exkluzivita
na signování kožených peněženek, diářů
Potěšte obchodní partnery pěkným dárkem
Navrhneme a vyrobíme grafickou parádu, gravírujeme reklamní a dárkové předměty i v malém množství, až do rozměru 100 × 100 mm, gravírujeme i dvoutónově, například pro grafiku s jemným stínováním.
Využijte moderní laserovou technologii a získejte gravírované předměty s luxusním vzhledem.
Laserové gravírování na kožené, kartonové diáře, kožené peněženky
Využití na signování menšího nákladu kožených peněženek, diářů, klíčenek z kůže, kartonu, lakovaného dřeva. Gravírování od pár kusů, jemné podání grafiky.
Využijte laserové gravírování například na kovové propisky, kartonové a kožené peněženky, diáře, gravírované štítky a známky, originální vizitky, reklamní a dárkové předměty z kovu, kartonu, lakovaného dřeva.
Na co myslet, když připravujete plakáty? Šéfgrafik radí pár tipů:
Na plakáty použijte dobře čitelné písmo, alespoň 20 bodů. Záleží však na typu fontu i pohledové vzdálenosti tiskoviny.
Grafické podklady doporučujeme vytvářet v profesionálních programech, které umožňují pracovat s barevnými profily a PDF výstup se z nich dá exportovat ve vyšším rozlišení, protože v on-line programech dostupných zdarma může být problém v přesnosti barev, podání průhlednosti. Záleží, jaký výsledek očekáváte.
Při návrhu plakátů se raději zaměřte na jednoduchost sdělení než přehnanou kreativu.
Soubor připravte v barevném režimu CMYK, ve formátu PDF (1.3 PDF/x-1a:2001), používejte ICC profil Fogra39. Pokud je grafika až do kraje, je nutná spadávka, ideálně 3 mm. Správná velikost odpovídající tisku je 1:1.
Přemýšlíte, jak na to? Napište nám, co chcete prodat či nabídnout, o čem informovat. Ozveme se rychle a vymyslíme za vás.