Roll-upy

Postav si svůj roll-up, zákazníka polap.

Jak rychle představit své služby a nabídku na místě, kde působíte kratší dobu, například na veletrhu, konferenci, kulturní akci, koncertu, při promo akci v obchodě, obchodním centru? Sestavte během chvilky stojan reklamního roll-up banneru, který je samostojný a není třeba montovat na zeď nebo někam věšet.

Stačí jen minutka a rychle získáte velkou prezentační plochu. Efekt grafiky roll-up banneru je okamžitý. Potenciální zákazníci, kteří jdou okolo, se zastaví, aby zjistili, co na něm je. Buďte dobře vidět i tam, kde se prezentujete jen pár hodin nebo dní – pomocí roll-up bannerů. Ale mohou stát i dlouhodobě a propagovat například zboží v prodejně.

Získejte vlastní roll-up banner – navrhneme design, grafiku, vyrobíme na přání i expres.

Co je roll-up banner a jak vypadá?

Název „*roll-up banner*“ pochází z angličtiny, v překladu *rolovací plakát,* přesněji *banner, který vytáhnete nahoru.* Je dobře skladný, přenosný, instalace velice rychlá a jednoduchá.

Konstrukci roll-up banneru tvoří spodní základna neboli roll up stojan, napínací tyč, horní lišta a médium – banner, na který tiskneme grafiku. Tiskovým médiem bývá takzvaný *blockout*, zpravidla o gramáži 200 g/m2.

Banner má neprůhledné pozadí neutrální barvy, aby skrze roll-up neprosvítalo okolní prostředí nebo světla za ním. Ve spodní základně je navíjecí systém, na který se banner s grafikou navíjí.

Roll-up bannery tiskneme odolnými UV inkousty v barevné škále CMYK, o rozlišení 1440 DPI.

Hotový roll-up banner si odnesete ve složeném stavu v pouzdře. Složený v kufru auta zabere jen málo místa. Na akci jej pak snadno a rychle sestavíte.

K čemu se roll-up hodí?

Roll-up banner je účinnou prezentační výbavou každého vystavovatele na veletrhu, na trzích, hodí se na propagaci nových nebo akčních výrobků v obchodě. Roll-upy také používají pořadatelé konferencí, přednášek, kurzů, seminářů.

Které typy kalendářů vyrábíme?
Vyberte si


Když pořádáte sraz dechovek, koncert vážné hudby a chcete účastníkům popsat interpreta, anebo například označit stánek s merchandising suvenýry, hudebními nosiči.
Jestliže na jednání představujete svůj projekt a potřebujete, aby si lidé zapamatovali váš brand, mohli se hned podívat na webové stránky, stát se fanoušky na sociálních sítích.
Kandidujete-li a realizujete kampaň do Poslanecké sněmovny, Senátu, na komunální volby a chcete během volebních mítínků v interiéru více zaujmout.
Pro oslovení zákazníků v prodejně, když představujete novinku. Nebo když vyhlašujete akční slevy, výprodej v obchodě, degustaci v restauraci, vinotéce, ochutnávku v cukrárně
Máte-li na starost organizaci akcí v kulturním domě, divadle, kině a přejete si návštěvníkům nabídnout i další pořady.
K umístění do galerie, obchodní pasáže, aby vás zákazníci lépe našli.

Představte se zákazníkům, hostům na roll-up banneru

Navrhneme grafiku reklamního roll-up banneru, sestavíme a dodáme až k vám, na přání i expres. Banner vytiskneme odolnými UV inkousty v barevné škále CMYK o rozlišení 1440 DPI na blockout fólii odolnou proti průsvitu okolního prostředí nebo světel.

Vyberte si typ roll-up banneru
nebo si nechte poradit od nás


rollup

Standardní reklamní roll-up banner 85 × 200 cm, plnobarevný UV tisk, skládací stojan, obal.

Snadno vysouvací roll-up se stabilním rychle složitelným stojanem vhodným do interiéru, transportní pouzdro.
Tisk UV inkousty v rozlišení 1440 DPI na průsvitu odolnou blockout fólii.

Formát 85 × 200 cm.
Cena 1690 Kč + DPH

Větší verze 100 × 200 cm na dotaz
rollup

Luxusní reklamní roll-up banner 85 × 200 cm, plnobarevný UV tisk, skládací stojan ve tvaru kapky, obal.

Snadno vysouvací roll-up se stabilním designovým stojanem vhodným do interiéru, transportní pouzdro.
Tisk UV inkousty v rozlišení 1440 DPI na průsvitu odolnou blockout fólii.

Formát 85 × 200 cm.
Cena 2490 Kč + DPH

Větší verze 100 × 200 cm na dotaz

Kdy a jak vám roll-up doručíme?

Termín vyhotovení zakázky je na domluvě. Cena dopravy 120 Kč + DPH, doprava na dobírku 150 Kč + DPH. Zakázku vám přiveze kurýr DPD.

Objednejte si tisk kalendářů a potěšte zákazníky.

Co jsme například vytiskli?
Omrkněte galerii roll-upů


Pár tipů od šéfgrafika,
jak připravit roll-up banner


Kam roll-up například postavit

Reklamní roll-up banner umístěte tam, kde nehrozí, že o něj zákazníci zakopnou, tedy raději blíž ke stěně než doprostřed průchodu, anebo před zeď, na boční stranu regálu se zbožím, aby nezakrýval sortiment. Můžete jej také postavit do volného prostranství foyer, haly.

Inspirujte se také článkem Jak na grafiku roll-up banneru? Roll up poslouží v obchodě i na veletrhu

Na co myslet, když připravujete grafiku na roll-up banner? Šéfgrafik radí pár tipů:

  • Na roll-upy použijte dobře čitelné písmo. Záleží však na typu fontu i pohledové vzdálenosti. Na listovací stolní kalendář se lidé dívají zblízka, na rozměrný stolní kalendář z větší dálky.

  • Grafické podklady doporučujeme vytvářet v profesionálních programech, které umožňují pracovat s barevnými profily a PDF výstup se z nich dá exportovat ve vyšším rozlišení, protože v on-line programech dostupných zdarma může být problém v přesnosti barev, podání průhlednosti. Záleží, jaký výsledek očekáváte.

  • Při návrhu grafiky pro roll-up banner se raději zaměřte na jednoduchost sdělení než přehnanou kreativu.

  • Soubor připravte v barevném režimu CMYK, ve formátu PDF (1.3 PDF/x-1a:2001), používejte ICC profil Fogra39. Pokud je grafika až do kraje, je nutná spadávka, ideálně 3 mm. Správná velikost odpovídající tisku je 1:1.

Přemýšlíte, jak na to? Napište nám své přání, co by měl roll-up obsahovat. Ozveme se rychle a vymyslíme za vás.

Máte dotaz, zájem o reklamu? Napište nám.

Please let us know your name.
Please let us know your email address.
Please let us know your message.
Neplatný vstup
IČ: 25296442, DIČ: CZ25296442
Bankovní účet: 196681062 / 0600
© 2018 Agentura Promotion, v.o.s.
Antonína Dvořáka 569
511 01 Turnov
Pondělí - Pátek
8:00 - 16:30